بنیتا قبل و بعد از تولد

تولد بنیتا

1391/4/19 20:57
نویسنده : مهتاب
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جون ساعت 12:20 روز پنجشنبه اول تیر ماه بدنیا اومد من از صبح ساعت 9 رفتم بیمارستان اما تا ساعت 12 منتظر موندم و بعد خلاصه اومدن دنبالم و رفتم تو اتاق عمل خیلی استرس داشتم خیلی زیاد سعی میکردم آروم باشم خلاصه دکتر بیهوشی اومدو منو بیهوش کرد و وقتی به هوش اومد خیلی درد داشتم اما دوست داشتم بنیتا رو ببینم اما بهم گفتن که باید صبر کنم تا دمای بدنش بره بالا و نرمال بشه خلاصه کلی منتظر موندم وقتی دیدمش باورم نمی شد این دختر منه یه حس عجیبی بود اصلا باورم نمیشد . خلاصه دخترمو میبینم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوینا
29 تیر 91 11:33
تولد بنیتا جوووووووووووووووووووووون مباااااااااااااااارک....
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 23:56
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........