بنیتا قبل و بعد از تولد

حرف دل مامانی و بابایی

1391/2/27 22:41
نویسنده : مهتاب
685 بازدید
اشتراک گذاری

 بنیتا ،دختر بی همتای من ، دنیای من وبابایی از روزی که فهمیدیم تو هستی خیلی قشنگتر شدو بی صبرانه منتظریم که تو به دنیا بیای و تو رو در کنار خودمون داشته باشیم .بنیتای من دختر خوشگلم فقط یه ماه دیگه مونده به متولد شدن تو .من و بابایی عاشقتیم قلب

  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
28 اردیبهشت 91 0:16
سلام به مامان خوب بنيتاي عزيزم ودختر بي همتاي ما دوستون دارم !
مامان پرنسس کوچولو
7 خرداد 91 22:53
سلام خانمی چرا دیگه خاطرات بنیتا خانم رو ننوشتی ما منتظرتونیم